Řešení pojistné události
Společnost LOYDEX se rozsahem svých služeb snaží klientům zcela minimalizovat administrativu spojenou s pojistnými událostmi. Činnost pracovníků klienta při vzniku pojistné události se tak omezí pouze na oznámení pojistné události určené společnosti LOYDEX jakoukoliv formou (e-mail, telefon, fax, pošta), poskytnutí příslušných dokladů (např. účetní doklady, interní škodní zápisy, protokoly Policie apod.) a případně umožnění prohlídky místa škody a poškozených věcí.
Společnost LOYDEX již pak zajistí
- formálně správné nahlášení škody a předání dokladů pojišťovně
Po dohodě s klientem zajišťujeme i kompletaci dokladů z různých divizí, oddělení či poboček společnosti. Známe zásady a zvyklosti prokazování škod při jejich likvidaci, proto se snažíme o to, aby byly na klientech požadovány pouze doklady nezbytně nutné a bylo tak minimalizováno zatížení jejich pracovníků. - evidenci pojistných událostí, včetně sledování průběhu likvidace s pravidelnými reporty
Předmětem evidence statistik jsou i škody, které nejsou pojištěním kryté (pokud nám je klient hlásí). To nám dovoluje pravidelně posuzovat účelnost pojistného programu, případně odhalit dosud nekryté pojistné potřeby. - urgenci nevyřízených škod ve lhůtách daných zákonem o pojistné smlouvě
Urychlit neodůvodněně se protahující likvidace se nám zpravidla daří díky úzkým kontaktům s managementem pojišťoven. - jednání o sporných škodách
Pro pojištění je charakteristické, že i z pečlivě vyhotovených pojistných smluv vznikají škody, jejichž pojistné krytí je sporné. Domníváme se, že díky perfektním znalostem pojistných produktů, zvyklostí a precedentů a díky objemem obchodů vylepšené vyjednávací pozici patří námi vedená jednání o sporných škodách mezi velké přínosy pro naše klienty.